Social media

Zacznij rozmawiać ze swoimi odbiorcami

Obecnie według różnych danych, ilość aktywnych polskich kont na Facebooku osiągnęła poziom od 60 do 80%. Oznacza to, że tylko i wyłącznie na polskim rynku ich ilość dawno przekroczyła 14 mln użytkowników. O ile jasne jest, że musisz być tam, gdzie są twoi klienci, to social media narzucają pewien specyficzny sposób “bycia”, który zdecydowanie bardziej przypomina relację z innym człowiekiem niż ogłoszenie w prasie. Hiveberg oferuje wachlarz usług, których efektem finalnym jest wytworzenie więzi z klientami.

Jak to widzimy

Dla Hiveberg fanpage jest nie tylko stroną z postami, ale też sposobem komunikacji. To rozmowa przybierająca różne formy – kliknięcie ‘lubię to’ jako wyraz sympatii, udostępnienie treści, dodanie komentarza oraz uczestnictwo w samej rozmowie. To wszystko pozwala na to aby twój brand był postrzegany jako członek społeczności – taki bliski znajomy. Czego oczekujesz od swoich bliskich? No właśnie – tutaj nie ma już prostej odpowiedzi, bo ta odpowiedź jest zawsze inna. Jednakże tym właśnie zajmujemy się w Hiveberg – rozmawiamy poprzez social media w Twoim imieniu i z twoimi klientami. Jeśli pozostawimy ich w relacji odpowiednio długo, konwersja jest już tylko kwestią czasu.

Jak zacząć?

Po pierwsze strategia. Strategia komunikacji social media to dokument, z którego jasno wynika jaki jest cel biznesowy, kim są twoi klienci, gdzie ich znajdziemy, a także jak twój brand ma zostać zapamiętany. Jeśli twoja agencja już ją opracowała, możesz od razu skontaktować się z nami – zajmiemy się jej wdrożeniem. Jeśli jeszcze o tym nie myślałeś – bez obaw, zajmiemy się także i tym, zachowując odpowiednią spójność z marką oraz w poszanowaniu dotychczasowych, prowadzonych przez Ciebie działań.

Produkty Hiveberg, o które powinieneś zapytać:

  • Strategia komunikacji social media
  • Kampanie Facebook
  • Zarządzanie społecznością
  • Wdrażanie Global Pages
  • Prowadzenie fanpage
  • Real time marketing