Pomiary i analiza

Analytics i Big Data

Czy wiesz na czym w istocie polega działanie wyszukiwarki Google? Wcale nie na tym, że wyszukuje dla Ciebie informacje, ale na tym, że filtruje je dla Ciebie. Google próbuje przewidzieć, co z Twojego punktu widzenia jest najistotniejsze – stąd jej wielka popularność. Obecnie wiele firm posiada wiele mechanizmów pozyskiwania informacji. My wskazujemy skąd je brać i jak czytać, by można było się skoncentrować na rzeczach najważniejszych.

Nasze podejście

4 wskaźniki – tyle według naszej oceny jest potrzebne managerowi aby podejmować trafne decyzje. Próbowałeś kiedyś wybrać dla siebie 4 najważniejsze wskaźniki? Jeśli zrobiłeś to dobrze, to najprawdopodobniej sprawdzasz je codziennie, a czasami nie odrywasz od nich oczu, bo wiesz ile są warte. Nasz zespół właśnie tym się zajmuje – analizuje wszystkie możliwe źródła informacji w Twoim otoczeniu biznesowym, następnie ocenia ich wiarygodność, filtruje i sprowadza je wszystkie do 4 prostych wskaźników tj. do rzeczy naprawdę ważnych na danym stanowisku.

W jakiej branży?

Analizy Hiveberg można zastosować w każdej branży bez względu, czy chcesz mierzyć skuteczność branży e-commerce, czy prowadzisz kancelarię prawną. Liczy się wyobraźnia, doświadczenie oraz kompetencje zespołu przetwarzającego informację. Ta mieszanka przy odpowiednim zaangażowaniu gwarantuje Ci przewagę na rynku.

Popularne rozwiązania, o które powinieneś pytać:

  • Big Data
  • Wdrażanie Google Analytics
  • Realizacja i utrzymanie planu pomiarów
  • Produkcja hurtowni danych
  • Agregujące systemy rozproszone