Opinia klientów

Opinia klientów w zasięgu ręki

Ile warta jest opinia klientów o brandzie, produkcie lub usłudze? Wszystko i nic. Wszystko – ponieważ ignorowanie opinii konsumentów to prosta droga do upadku. Nic – ponieważ sama w sobie nie daje żadnych gotowych rozwiązań, pozwala jednak w znacznym stopniu ograniczyć ryzyko podejmowanych decyzji.

Nasze podejście

O konieczności włączenia usług pozyskiwania opinii klientów do oferty Hiveberg, wiedzieliśmy od samego początku. Jednakże chcieliśmy, aby wiedza pozyskiwana w ten sposób, była łatwo dostępna i wzbogacała naszych klientów w 100%. Proces badawczy ma się odbywać szybko i nie może być drenażem dla budżetu. Dla nas tym więcej jest warte badanie, im bardziej otwiera świat, o którym wcześniej sami nie mieliśmy pojęcia.

Jakość czy ilość?

Hiveberg rozwinął usługi badania opinii klientów, w oparciu o partnerów doskonale znających warsztat socjologii. Główny ciężar kładziemy na realizację badań jakościowych, gdyż według naszej opinii, wiedza pozyskiwana w ten sposób, daje większą przewagę w procesie ulepszania oferty i odkrywania nowej rzeczywistości. Nie zawsze jednak jest to uzasadnione podejście, dlatego oferujemy także badania ilościowe tam, gdzie liczy się szybka reakcja i poznanie zwrotu.

Zapewne powinieneś zainteresować się produktami:

  • Testy A/B
  • Grupy fokusowe
  • Badania jakościowe
  • Sonda internetowa
  • Sonda telefoniczna