Design
i technologia
Marketing z technologicznym przytupem
Świat stanął na głowie. Jeśli sprzedajesz produkt lub dostarczasz usługę, pierwszą rzeczą, o której myślisz jest internet – i słusznie! Obecnie nie sposób pominąć tego kanału, myśląc poważnie o sprzedaży. Codziennie powstają nowe platformy i sposoby handlu, a wraz z nim środki wyrazu, które muszą być zaprzęgnięte do pracy aby wywołać pożądany efekt – nakłonić do zakupu. Jest wiele technik i trendów koniecznych do wyprodukowania takich grafik – znamy je wszystkie i wiemy jak ich używać.
Nasze podejście
Jak to robimy? Bardzo prosto! Zaczynamy od zbierania wiedzy o Twoich odbiorcach, następnie szukamy jeszcze więcej wiedzy, następnie jeszcze więcej, a kolejnym etapem jest szukanie miejsc, gdzie można znaleźć Twoich odbiorców, gdzie chodzą, co lubią, gdzie spędzają wakacje oraz jakimi są ludźmi i czego chcą, co ich uszczęśliwia, a co denerwuje. Robimy to tak długo, aż dojdziemy do wniosku, że wiemy jak prowadzić z nimi rozmowę – wtedy już wiemy, jak ich przekonać. Proste prawda?
Narzędzia
Róże na piasku i pianista na tratwie – wyobraźmy sobie dwa takie obrazki. Co je łączy? Zapewne są intrygujące, przyciągają uwagę. Niestety są zapewne też zupełnie pozbawione kontekstu. Większość twórców i marketerów tak działa w pierwszym, a czasami i ostatnim odruchu, za wszelką cenę chcąc przyciągnąć uwagę odbiorców. Tymczasem ten kontekst jest tutaj kluczowy, a ignorowanie jego istnienia zamienia sens w koncert zmarnowanych szans. Zespół Hiveberg zawsze osadza kreacje w odpowiednim kontekście technologicznym. Dzięki temu potrafimy przemawiać, wykorzystując w 100% warunki publikacji.
Wybór produktów, których potrzebujesz:
- Pozycjonowanie
- Brand DNA
- Motto Firmy
- Identyfikacja i logo
- Poszerzenie brandu
- Rozwój i wzrost znaczenia brandu