Artur Krzykowiak

Founder/Art Director

Miłośnik dobrego smaku na wielu płaszczyznach. Fan snowboardu i żywych kolorów, a z zamiłowania fotograf oraz artysta grafiki. Art Director od 2011 r.

Wcześniej wieloletni szef firmy Purple Key – jednej z wiodących marek na rynku retuszu do celów high-end. Jeszcze wcześniej Manager w londyńskiej firmie Double Take, gdzie w wieku 24 lat zarządzał zespołem 150 grafików komputerowych. Sukcesy firm, którymi zarządzał z powodzeniem od 2011 r., przenosi na polski rynek medialny. Fan i miłośnik nowych mediów oraz marketingu jako pragmatycznej formy wyrazu. Twórca brandingu oraz strategii komunikacji wizualnej wielu firm w Polsce, UK i USA. Artur jest człowiekiem z wizją robienia rzeczy lepiej, bez względu jak dobre już są. Jest to osoba, która swoją pasję przelewa na każdy projekt, dzięki czemu wszystkie nabierają niezwykłego charakteru.

Leszek Majda

Founder/CEO

“Mniej znaczy więcej” nabiera nowego wymiaru, gdy zaczyna analizować zadanie. Każda kampania, nad którą pracuje, ma doskonale zaplanowany początek, koniec i wszystkie inne możliwe parametry, dzięki którym można sprawdzić jej efektywność.

W przypadku metodologii Leszka, zawsze jest co mierzyć i jak twierdzi trzeba badać. Jego ciągłe poszukiwania nowych rozwiązań i technologii towarzyszą mu w karierze od samego początku. Nie boi się wyzwań, czego przykładem jest zmiana kierunku w rozwoju kariery. Przez wiele lat rozwijał swoje umiejętności w psychlogii i zachowaniach ludzkich, by póżniej połączyć je ze światem IT. Budowanie i rozwój ma we krwi, co zostało dostrzeżone, gdy w wieku 26 lat został dyrektorem lidera firm na rynku nieruchomości. Połączenie zdolności rozumienia ludzkiej psychiki i zachowań oraz możliwości wpływania na nie, przy użyciu najnowszych osiągnieć technologii, to wybuchowa mieszanka w nowoczesnym marketingu. Bezbłędnie realizuje wyzwania, by wznieść się wyżej. Realizuje je, zarówno zawodowo jak i prywatnie, gdy odpoczywa aktywnie na kitesurfingu.