Dostawa jakiej jeszcze nie było ŠKODA Delivery- easier than ever

autor: Artur Krzykowiak, dnia: 26 listopada 2019

W związku z pasmem konkursowych sukcesów, osiągniętych w imieniu naszego klienta z branży automotive, w ostatnim czasie podjęliśmy się kolejnego wyzwania!

Naszym zadaniem było opracowanie strategii wprowadzenia na polski rynek całkiem nowej usługi- dostawy auta pod same drzwi.
Idea, będąca podstawą całego programu dostawy, to maksymalne i niemal dosłowne “wyjście do klienta”. Importerowi zależało na oddaniu wyjątkowości i wygody, opracowywanej usługi- komunikacja musiała być wyrazista i zdecydowana tak, by tworzyła silny, spójny, element całej marki, ale i mocny aspekt wyróżniający ją na tle konkurencji.

Konkurs przewidywał wyłonienie dealera, który oprócz tego, że spełnia wszystkie formalne wytyczne, ale i przechodząc do kolejnego etapu, zaprezentuje najlepszy pomysł na to, jak skutecznie wdrożyć ten nowoczesny, pilotażowy projekt. Opracowanie strategii wymagało od nas znajomości charakteru marki ŠKODA, odpowiedniego dopasowania formy i środków przekazu i kreatywnego zamysłu.

W ramach realizacji, stworzyliśmy dedykowane usłudze KV wraz z nazwą i claimem, które swoim klimatem i stylistyką, oddają jednoczesną prostotę i innowacyjność wdrażanego rozwiązania.

Key Visual był tylko początkiem do kolejnych materiałów i narzędzi promocyjnych- print i digital- co docelowo domknie kompleksowe wprowadzenie tej rynkowej “nowości”.

Skrzętnie opracowana strategia oraz przemyślany design, po raz kolejny przyniosła naszemu klientowi zwycięstwo, dzięki czemu to właśnie jego salon będzie pierwszym w Polsce, świadczącym usługę ŠKODA Delivery. Trzymamy kciuki za spektakularny sukces i wspieramy klienta na kolejnych etapach projektu.

Prace trwają…chcesz wiedzieć co będzie dalej? 🙂